Jedna rečenica u kojoj bi trebalo predstaviti Anđeliju Popović iz Novog Sada bilo bi isuviše skromno, jer ova kreativna mlada dama ima vrlo zanimljivu biografiju koja se ne može ispisati u par redova. Rodom je iz Srpskog Miletića, a na studije u Novi Sad se doselila 2011. godine. Pošto su studentski dani sad već daleko iza nje, ona radi kao virtuelni asistent i bavi se digitalnim marketingom.
Iako bi većina dama na njenom mestu krenula put velikih tržnih centara u gradu, po svoj omiljeni komad, ona više voli da obiđe buvlje pijace i ne krije koliku ljubav gaji prema njima. Najlon pijaca je njeno omiljeno mesto, gde odlazi nedeljom, a Novosađani znaju da je to najveća pijaca na otvorenom, gde možete pronaći od igle do kreveta sve što vam treba.
- Za "najlon" pijacu sam saznala ubrzo nakon mog dolaska na studije, pre više od deset godina. Drugarica mi se pohvalila kako je kupila majicu za 50 dinara i još uvek se sećam mog iznenađenja. U momentu sam pomislila kako ću već sledećeg vikenda da odem tamo što sam naravno i uradila. Sve posle toga je istorija. Novi Sad je grad koji me je bukvalno fascinirao. Očarao me svojom arhitekturom, lepim širokim bulevarima, a u istom momentudruga strana života koja nije baš savršena. Najlon je primer toga. Nekada tamo ugledate scene dostojne jednog muzeja, antikvarnice dok se pored odigravaju događaji skoro pa skrojeni za Kusturičin film- počinje sa nama razgovor Anđelija.
Prvi odlazak na buvlju pijacu Popovićeva pamti kao jedan "blagi šok" i po tome da je danima svojim prijateljima i porodici pričala o količini stvari koje je videla kao i o niskim cenama koje su je kao studentkinju posebno privukle pa je za male pare mogla da pronađe svašta zanimljivo. Ipak, kaže da kupovina na "najlonu" nije samo stvar uštede već i osećanja neizvesnosti, šta ćete naći na buvljaku.
- Ranije sam preterivala sa sitnicama koje su mi samo praznile novčanik, a danas imam već neki plan u glavi šta je to što mi treba. Najradije kupujem garderobu za sebe i ukućane. Najdraži ulovi su mi stvarčice koje kupim za ćerkicu, to je odeća, neke igračke - dodaje ona.
Nedeljni obilasci buvlje pijace su Anđeliji dali ideju da svoje stajlinge koji su često bili potpisani poznatim brendovima, ali za male pare, podeli sa ljudima pa je otvorila i svoj Instagram profil gde se mogu videti lepe stvarčice koje je pazarila na novosadskoj pijaci.
- Na buvljaku kupujem stvari koje se ne mogu tako lako pronaći inače. Sve one imaju neku crtu unikatnosti, vrednosti i kvaliteta koja je karakteristična za neko prošlo vreme kada se sve pravilo tako da može da traje. Moj orman sam napunila komadima koje inače sebi ne bih mogla da priuštim poput Gucci, Coach, Thiery Mugler, Benedikt Tachsen, Valentino i drugi. - otkriva nam ova blogerka.
Influenserka ističe da voli ove skupocene komade da iskombinuje sa nekom običnom odećom koju ima u ormaru tako da uklapa trendove i klasiku. Često se dešava da naiđe i na antikvitete i escajg, na koje je posebno slaba i koji za nju imaju veću vrednost od materijalne.
- Stajling osmišljavam vrlo brzo i često mi je baza ideja Pinterest mreža. Tamo pronalazim nebrojeno mnogo primera kako da napravim neku idealnu kombinaciju, a istovremeno mogu propratiti šta je u trendu. Mnoge stvarčice me vraćaju na detinjstvo. Sećam se da sam jednom kupila Anchor Hocking šoljice za kafu, bila sam omađijana njima. Nisam znala zašto je to tako. Kada sam došla kući i pokazala mami svoj ulov rekla mi je da je identične imala moja baka kada sam ja bila mala- ističe Popovićeva.
Ušteda novca je svakako evidenta kako kaže ali se trudi da racionalno troši novac i na buvljaku. Smatra da je svakako bolje dati novac na neku polovnu stvar koja je očuvana i kvalitetnija od današnjih, ali svakako je dobro uraditi i nešto dobro za životnu sredinu. Ipak, u toj potrazi kaže da nema često strpljivih da joj prave društvo.
- Retko kada idem u društvu, jer niko nema strpljenja za moje "kopanje" po stvarima. Mogu samo da kažem da mi je omiljeno društvo ćerkica. Već sredinom nedelje me pita kada ćemo na Najlon, jer zna da će uvek kupiti neku igračku - dodaje mlada mama kroz osmeh.
Anđelija je pored svog osnovnog posla virtuelnog asistenta i mama 24 sata, vodi i onlajn prodavnicu na Instagramu koja je istovremeno i jedna vrsta bloga.
- Trudim se da pratiocima prikažem značaj mode kroz istoriju, trendove, zajedno se edukujemo o važnosti svesne kupovine, odnosno o štetnosti brze mode. Coco i Cherie je jedna vrsta mog kreativnog izražaja kroz modu i jedino mesto gde me možete često videti jer u suprotnom ne bih imala toliko živaca za fotkanje- zaključuje ona.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)