Una Krlić (30), influenserka i model, je domaćoj javnosti postala poznata kao devojka iz spotova Raste i Ša. Naime, ona se pojavila u Rastinom spotu za pesmu “Habibi”, dok ju je Ša angažovao za snimanje spota za numeru “Maserati”. Krlićeva se oprobala i kao voditeljka, ali je shvatila da je najviše zanima moda i tome se posvetila. Radila je kampanje za mnoge poznate brendove, dok se i sama bavi dizajnom. Tako je osnovala brend kupaćih kostima pod nazivom Sabba.
Una nije samo poznata po besprekornom modnom stilu, već je izgledom i harizmom privukla i pažnju svetskog džet-seta. Tokom boravka u Parizu, na Nedelji mode 2020. godine, imala je priliku da se upozna sa čuvenim sestrama Kardašijan, što je dodatno potvrdilo njen status kako modnog uzora, tako i ikone stila.
Njeno venčanje sa advokatom Pavlom Anušićem privuklo je veliku pažnju medija. Ljubavna priča započeli su pre šest godina, a venčali su se jula prošle godine. Intimno venčanje koje je upotpunio najbliži krug ljudi delovalo je kao iz filma. Posebnu draž celom događaju dale su kreacije dizajnera Mihano Momose, inače mladoženjinog rođenog brata.
Una, koju mnogi nazivaju i najlepšom Novosađankom, svojim besprekornim stilom i autentičnošću uspela je da oduševi mnoge. Njena venčanica, koju je sama dizajnirala, bila je inspirisana glavnim modnim trendovima sezone, sa asimetričnim detaljima i natpisom "forevermore" na plaštu. Venčanje je bilo upotpunjeno pažljivo odabranim detaljima, poput mladenačke torte sa natpisom "Ooops, just got married!" (Ups, upravo smo se venčali) i dekoracije dvorišta u vidu belih Tifani stolica i tepiha.
Unu na Instagramu prati 113 hiljada ljudi i često je pitaju za modne savete. Influenserki je hobi da prekrojava odeću, crta po garderobi, a često pronađe mamine i tatine stare komade garderobe koje iskombinuje sa novim. Upravo to ima najveći odjek na Instagramu, budući da je spoj retro i modernih komada garderobe uvek u trendu.
Komentari (0)