Tetka Saveta

Započela sam posao TOKOM KARANTINA: On sada vredi 5 miliona

Proučavajući tržište Kloi i Pol Fišer su došli do zaključka da u Australiji ne postoji gazirano piće popularno u SAD pa su pokrenuli biznis i za 2 godine postali milioneri.

12.08.2022 09:00

Započela sam posao TOKOM KARANTINA: On sada vredi 5 miliona
Printscreen Instagram/@chloechapman

Kloi Fišer (30) i njen suprug i Pol (35) pokrenuli su tokom pandemije sopstveni biznis u Australiji koji danas vredi 5,9 miliona evra. Ona je po zanimanju model, a njen suprug DJ i globalna pandemija korone zatekla ih je u njihovoj kući na Golden koustu u Australiji. Sve svirke su bile otkazane, ni Kloi nije imala posla i zapitali su se šta da rade. A onda su došli na spasonosnu ideju.

Milioneri za 2 godine

Proučavajući tržište Kloi i Pol su došli do zaključka da u Australiji ne postoji seltzer. U pitanju je piće bazirano na gaziranoj vodi uz dodatak različitih aroma i sa niskim procentom alkohola. Danas njihova kompanija vredi 5,9 miliona evra i treća je po veličini kad je u pitanju seltzer u Australiji.

- Ovo piće je izuzetno popularno u Americi i svi ga piju na svakom koraku. Po povratku kući u Australiju shvatili smo da nemamo gde da kupimo seltzer. Tako se rodila ideja da osnujemo sopstvenu kompaniju i proizvodimo ovo piće uz dodatak votke – ispričala je Kloi.

Za nepune 2 godine ona je zahvaljujući ovom biznisu postala milionerka. Kao model uglavnom je radila sa muškarcima pa je poželela da zaposleni u njenoj kompaniji većinom budu žene, a suprug je podržao u tome.

Ženska kompanija

Danas više od 70 odsto zaposlenih u kompaniji Kloi i Pola čine žene.

- Tako sam ponosna što radim sa jakim ženskim kolektivom. Neverovatno je koliko su ove dame sposobne – ponosno je naglasila Kloi.

Žene su dobile vodeće funkcije u upravljanju, marketingu, prodaji i razvoju ove kompanije.

- Čini mi se da se situacija konačno menja na bolje i da društvo shvata da su žene podjednako uspešne u biznisu kao i muškarci. Za 7 meseci koliko radim u ovoj kompaniji unapređena sam 2 puta. Prilično osvežavajuće – rekla je Sofija Pirson koja je zadužena za promociju pića.

Čak i u destileriji 25 odsto zaposlenih su žene i pokazale su se kao izvanredne. Inače, Australijanci su ljubitelji žestokog pića koje više konzumiraju nego pivo tako da se ovaj poslovni potez Kloi i Pola Fišera pokazao kao pun pogodak o čemu svedoči i njihov bankovni račun.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)