TRENIRAJ ISPRAVNO

Koliko TRBUŠNJAKA moramo uraditi dnevno da bi se videla razlika?

Svima je privlačan prizor ravnog i zategnutog stomaka, ali da li ste znali da je to i znak dobrog zdravlja? Čvrsti trbušni mišiči su inače preduslov za uspravno držanje tela i uopšteno dobar mišićno-skeletni sistem. Portal Srećna Republika vam otkriva koliko trbušnjaka dnevno može značajno promeniti izgled vašeg stomaka.

02.12.2021 11:00

Koliko TRBUŠNJAKA moramo uraditi dnevno da bi se videla razlika?
Pixabay.com

Ukoliko želite čvrst i ravan abdomen, već znate da se za to valja potruditi. Međutim, za nekoga ko tek počinje da trenira i želi da ubrzo vidi i rezultate, može biti pomalo zbunjujuće ali i zastrašujuće da krene u avanturu treninga bez ikakvog predznanja. Iz tog razloga, portal Srećna Republika vam donosi objašnjenje koliko trbušnjaka dnevno će transformisati vaš stomak.

Trbušni mišići su jedna su najvažnijih grupa mišića jer nam omogućavaju pravilno držanje, pridržavajući kičmu, i deluju poput svojevrsne potpore koji drži čitavo telo.

unsplash.com

Devojka radi trbušnjake na pilates lopti

Trbušnjaci su najpopularnija vežba za stomak, a specifičnost izvođenja trbušnjaka je u tome što ta vežba, bez obzira na to koliko je često izvodili, nikada ne postane lagana. Upravo zato želimo da izbegnemo izvođenje prevelikog broja trbušnjaka, pa je dobro da znamo koliko zapravo trbušnjaka treba uraditi dnevno da bi rezultati bili vidljivi.

Odgovor je 30 trbušnjaka, a tome dodajte i podizanje nogu, plenk i druge vežbe za učvršćivanje abdomena. Pripazite i na ishranu jer ako se ne hranite zdravo, nijedna vežba neće imati dugoročni učinak, savetuje portal zadovoljna.dnevnik.hr.

unsplash.com

Devojke rade trbušnjake

Ukoliko se pridržavate ovoga, počećete da vidite definisane trbušne mišiće već nakon nekoliko nedelja, a savet je da vam izvođenje trbušnjaka bude svakodnevna ili barem redovna navika.

Važno je da se podsetimo da je prilikom izvođenja trbušnjaka vrlo važno pravilo da glava i vrat imaju potporu. To činimo tako što prekrstimo prste na potiljku, čime podupiremo glavu i tako štitimo vrat od istezanja. Međutim, ruke nikada ne smeju da nam služe tome da guramo glavu prema napred kako bismo lakše podigli telo.

pexels.com

Devojka vežba

Takođe, trbušnjake bi uvek trebalo da radimo sa savijenim kolenima i bez podizanja stopala sa poda. Stopala može da vam pridržava druga osoba ili ih možete pričvrstiti tako što ćete ih zavući ispod kauča.

pexels.com

Par radi trbušnjake

Da li vi znate neke cake za ravan stomak? Podelite ih sa nama u komentarima!

 

Komentari. (0)