Loren Berkli iz Sjedinjenih Američkih Država izazvala je salvu negativnih reakcija pošto je dozvolila svojoj šestogodišnjoj ćerki da potroši više od 350 evra na šminku i kozmetiku, s ciljem da vidi za koje brendove će se odlučiti.
Berkli je otkrila da njena ćerka ne koristi društvene mreže, te da nema predstavu koji brendovi trenutno dominiraju na tržištu.
- Kao neko ko se bavi marketingom, bila sam veoma znatiželjna da saznam da li se deca opredeljuju za određene proizvode zbog njihovog izgleda ili zbog uticaja koje brendovi imaju na društvenim mrežama i u javnosti - rekla je Berkli.
Ova mama je odvela svoju ćerkicu u popularnu prodavnicu kozmetike i dozvolila joj da slobodno bira proizvode dva minuta. Kako je devojčica izabrala samo četiri proizvoda, Berkli joj je dozvolila da nastavi sa kupovinom.
- Ovo je bio svojevrsni društveni eksperiment. Želela sam da vidim da li će kupiti proizvode dva brenda zbog šarenog pakovanja. Grejs ima samo šest godina, zato joj ne dozvoljavam da koristi društvene mreže; nema svoje naloge i nemam nameru da joj to dozvolim barem do 15. ili 16. godine – jasna je Berkli, a o njoj je pisao i britanski “San”.
Ona je objavila snimak na mreži TikTok, a za kratko vreme imao je više od dva miliona pregleda i 143.000 lajkova. Korisnici društvenih mreža brzo su podelili svoje mišljenje, pri čemu su mnogi osudili majku zbog dozvole da njena ćerka potroši toliku sumu novca na proizvode za koje smatraju da su neprimereni za njen uzrast.
- Zašto pokušavaš da namerno uništiš njenu kožu? Kozmetika može da joj uništi kožnu barijeru, ona je još dete, ne radi to!
- Hidratantna krema sa sjajem sadrži hijaluronsku kiselinu. Detetu to zaista nije potrebno!
- Nekim ljudima je potrebno da dobiju roditeljsku dozvolu pre nego što dobiju decu.
- Ova žena verovatno viđa svoje dete samo kad pravi video-snimke. Najverovatnije da devojčica najviše vremena provodi sa dadiljom.
- Zašto to radiš, mama? Bolje je odvedi u prodavnicu igračaka – glasili su neki od komentara ispod viralnog video-snimka koji je Berkli podelila.
Ona nije želela da ignoriše kritike koje su joj pratioci ostavili ispod videa.
- Hvala vam što ste me osramotili – napisala je Berkli.
Ali, ni posle ovog njenog odgovora komentari nisu prestali da se nižu. Istina, ton kojim su ljudi komentarisali njen eksperiment bio je nešto blaži.
- Svi smo kao deca imali šljokičaste sjajeve za usne i igrali se blatom, pretvarajući se da je ono maska za lice.
- Maske za lice i sjaj za usne su očekivani proizvodi koje bi devojčica izabrala u prodavnici kozmetike – komentarisali su pratioci.
Ovaj slučaj je izazvao žestoku debatu na društvenim mrežama o pravilnom vaspitanju dece i odgovornosti roditelja u odabiru proizvoda koji se kupuju za decu. Dok jedni osuđuju Berkli za dozvolu da njena devojčica koja ima svega šest godina troši velike sume novca na kozmetiku, drugi brane majku, ističući da je to deo odrastanja i istraživanja.
Komentari (0)