Odrasli

BUDITE ISKRENI, PRIZNAJTE DA LI STE ZAVISNIK! Evo koliko ljudi koristi mobilni na WC šolji, podaci šokirali sve!

Bez svog omiljenog uređaja nigde ne idu.

26.09.2024 16:15

BUDITE ISKRENI, PRIZNAJTE DA LI STE ZAVISNIK! Evo koliko ljudi koristi mobilni na WC šolji, podaci šokirali sve!
Schutterstock

Mobilni telefon je mnogima kao deo tela, bez njega njihov život nema smisla, pa je nekako sasvim logično što se od njega ne odvajaju ni na WC šolji. A podaci poikazuju da čak 65 odsto ljudi obavezno nosi telefon u toalet!

U anketi kompanije za bezbednost na internetu "Nord VPN", učestvovalo je 9.800 ljudio iz 10 zemalja.

Najveći ljubitelji skrolovanja na WC šolji su Španci sa neverovatnih 80 odsto, slede ih Poljaci sa 73 i Amerikanci sa 71 odsto.

Ako vas zanima šta ljudi najčešće rade dok sa mobilnim sede u toaletu i očekivano, 53 odsto ljudi surfuje društvenim mrežama, 38 odsto čita vesti, a 30 odsto voli da igra igrice.

Logično, mobilni u kupatilu najviše koriste milenijalci (od 26 do 41 godine), a sledi ih generacija Z (od 18 do 25 godina).

Iako ovo pokazuje veliki stepen zavisnosti od mobilnih telefona, ovo nije nov fenomen, tvrdi Klemens Štal, profesor bihevioralnih nauka na švajcarskom univerzitetu u Sent. Galenu.

Shutterstock

Loša navika koja pokazuje razmere zavisnosti

 

- Ljudi su i pre mobilnog "konzumirali" medije na šolji, s tim što to danas poprima novu dimenziju. U tom kontekstu mislim na funkcije koje smartfon ima. Dok ste na WC šolji možete da igrate igrice, plaćate račune, kupujete, planirate putovanja, čak i obavljate radne zadatke - navodi Štal.

Hans-Jirgen Rumf, psiholog s nemačkog univerziteta u Libeku, kaže da ovakvo ponašanje nije novo jer su ljudi i pre pametnih telefona čitali novine i stripove u toaletu.

- To je bilo uobičajenije među muškarcima, ali danas nema razlike među polovima. S obzirom na to da mobilni telefon nudi više mogućnosti, sada bilo ko i bilo gde može putem njega da plati račun, da nešto kupi, pa i da pošalje poslovni imejl - kaže Rumf, prenosi biasharaleo.co.ke.

BONUS VIDEO:

 

Komentari (0)