Savet lepe Italijanke

TAJNA FANTASTIČNOG IZGLEDA MONIKE BELUČI: Jedan sastojak je veoma bitan!

Glumica primenjuje sedmodnevnu dijetu tokom koje se telo čisti od toksina a metabolizam ubrzava

01.02.2022 11:00

TAJNA FANTASTIČNOG IZGLEDA MONIKE BELUČI: Jedan sastojak je veoma bitan!
YouTube/printscreen

Prelepa italijanska glumica, Monika Beluči, kao i svi Italijani, voli ukusnu hranu i zna u tome da pretera. Ali nakon toga se pridržava dijete tokom koje telo čisti od toksina a metabolizam ubrzava.

Ona nije baš veliki pobornik vežbanja, ali kada pretera sa dobrom hranom, sebi uvodi sedmodnevni plan ishrane kojim liniju vraća u red. Dijeta koju preporučuju Monika Beluči se sastoji od voća i povrća bogatog vlaknima i vitaminima.

Najvažnija caka u njenoj dijeti je korišćenje meda, zbog čega ne oseća potrebu za slatkišima. Sva jela su vrlo jednostavna i brzo se pripremaju, pa su savršena za one koji nemaju puno vremena.

Ovako izgleda nedeljni meni:

Dan 1

Doručak: 150 mililitara prirodnog i nezaslađenog jogurta s komadićima jabuke

Ručak: 200 grama kuvane govedine, 200 grama zelene salate s jednom kašikom maslinovog ulja, parče kukuruznog hleba

Večera: šolja svežeg bobičastog voća, 150 grama kuvane riže s jednom kašikom maslinovog ulja i 50 grama narendanog sira, 150 grama salate od povrća, bilo koja vrsta voća

Pixabay

Voće je vrlo važan deo ishrane Monike Beluči a posebno bobičasto voće

 

Dan 2

Doručak: šoljica kafe bez šećera, tost i kašika bobičastog voća ili voćni džem

Ručak: omlet od 3 jaja, 2 male kuvane tikvice, parče integralnog hleba

Večera: 150 grama kuvanog posnog mesa, salata

Dan 3

Doručak: šolja zelenog čaja (s limunom), tost s medom, grejp

Ručak: 200 grama kuvanog ili pečenog krompira s peršunom ili mirođijom, 100 grama sira s niskim postotkom masti

Večera: 170 grama špageta sa maslinovim uljem i paradajzom, bilo koje voće

Pixabay

Kao prava Italijanka, Monika Beluči se ne odriče špageta

 

Dan 4

Doručak: jogurt s malim postotkom masti i 2 kašičice meda, 40 grama sira

Ručak: 100 grama kuvane riže, 100 grama kuvanih tikvica, 100 grama kuvane govedine

Večera: bilo koje voće, 200 grama kuvane posne ribe, salata od povrća s maslinovim uljem, kriška hleba

Pixabay

Monika tokom dijete uzima med čime smanjuje želju za slatkišima

 

Dan 5

Doručak: čaša sveže isceđenog soka, dva slana krekera

Ručak: 100 grama špageta, salata od svežeg zelenog povrća s maslinovim uljem, narandža ili grožđe

Večera: 250 grama salate od povrća s kuvanim pasuljem, bilo koje voće

U preostalim danima u nedelji može se ponoviti meni od prethodnih dana, prenosi Elle.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na Telegramu i Vajberu. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.

Komentari (0)