Vežbanje

ŽELITE SAVRŠENU ZADNJICU DO LETA? Ovo je najefikasniji i najbrži način da ispunite taj cilj!

Veoma jednostavna grupa vežbi može da se radi kod kuće, a rezultate ćete videti već nakon samo nekoliko dana.

26.02.2022 10:00

ŽELITE SAVRŠENU ZADNJICU DO LETA? Ovo je najefikasniji i najbrži način da ispunite taj cilj!
Pixabay

Proleće kuca na vrata i očas posla tu će biti i leto sa primamljivim plažama. I onda će se, kao i svake godine, javiti problem sa vidljivim nedostacima na telu.

Zato je vreme da se pokrenete i počnete da vežbate bar kod kuće. Tri vežbe preporučuje Ivana Vuljević, instruktorka pilatesa a prenosi 24sata.hr.

Za izvođenje ovih vežbi bi bilo najbolje da koristite podlogu za pod.

„Hodanje“ - ponovite od 8 do 12 puta

Leđa su ravna i podignuta, ruke ispružene pokraj tela, a trbušni mišići aktivni. Iskoračite napred jednom pa drugom nogom, kao da hodate, a onda ih naizmenično vraćajte u početni položaj.

Pixabay

Ove tri efikasne vežbe možete da radite kod kuće

 

Potisak noge uvis - 8 puta svakom nogom

Leđa su podignuta od poda, a stomak je aktivan. Ispružite nogu uvis. Polako podignite leđa još nekoliko centimetara više i pritom gurajte nogu uvis pomoću mišića zadnjice i butina.

Podizanje noge - 5 puta svakom nogom

Oslonite se na dlanove i prste stopala. Telo je ravno i podupiru ga aktivni mišići stomaka i leđa. Uz izdah polako podignite nogu pritom je izdužujući iz kuka. 

Komentari. (0)