Glumac Bredli Kuper (49) ponovo se našao u centru pažnje javnosti zbog svog izgleda. Mnogi su iznenađeni što iz dana u dan izgleda sve mlađe iako je na pragu šeste decenije. Zbog toga ne čudi što se sve češće spekuliše da se glumac podvrgao kozmetičkim tretmanima i plastičnim operacijama, da mu je lice izdeformisano zbog botoksa, a sve kako bi izgledao mladoliko. On se nije oglašavao nakon prizivki po medijima, ali svaka njegova nova fotografija izaziva lavinu novih polemika.
Posle svega, njegova najnovija fotografija, koju je objavila njegova koleginica Alisa Milano, izazvala je nevericu na mrežama. Izgleda da se Alisa zaigrala u fotošopu, zato što je fotka toliko ispeglana da su se mnogi zapitali da li je glumac zaista pozirao s njima ili je njegov lik rezultat veštačke inteligencije. Sliku je na svom Instagram profilu objavila Milano, a nastala je u njujorškom pozorištu gde ona igra Roksi Hart u mjuziklu "Čikago".
Na slici se pored Alise i Bredlija vidi i njegova devojka i slavna manekenka Điđi Hadid.
- Bradli, Điđi, Erin, Mišel i još mnogo toga sa onima sa kojima nemam slike. Hvala svima koji su večeras došli da me vide mjuziklu "Čikago". I hvala svima koji su čekali isperd pozorišta po hladnom vremenu na dva stepena. Moje srce je tako puno - poručila je Alisa uz spornu fotografiju.
Bredli je imao jaknu boje čokolade i svetlo sive pantalone, a na nogama patike iste boje, kao i bradu na licu što je otprilike bilo jedino prepoznatljivo na njegovom licu. Slavni glumac je bio praktično neprepoznatljiv, a fotka je izazvala konfuziju na mrežama. Spekulisalo se da je previše ispeglan u fotošopu čak i da nije bio prisutan već je "nadograđen" uz pomoć veštačke inteligencije.
- Da li je to AI Bredli zato što imam pitanja... lol.
- Filter na ovoj fotografiji je katastofa. Najgori fotošop ikad.
- Da li je Bredli zaista s njima, ne možete da ga prepoznate - bili su samo neki od komentara, prenosi Dejli mejl.
Alisa Milano je u Srbiji poznata po ulozi u seriji "Čariji" koja je bila izuzetno popularna pre više od dve decenije.
Komentari (0)