Rijaliti programi poslednjih godina dostižu sve veću popularnost. Ukoliko ste mislili da je tako samo u Srbiji, grešite. U Americi se sve više televizijskog sadržaja bazira upravo na takvoj vrsti programa, pa se jedna od popularnijih rijaliti emisija, koja se emituje već godinama, zove "90 Day Fiancé" (Devedeset dana do venčanja). Upravo je u njoj jedna od glavnih i najpoznatijih učesnica atraktivna Miona iz Niša.
Emisija se bazira na sklapanju brakova američkih državljana sa strancima. U tom procesu oni imaju 90 dana da svog izabranika ili izabranicu dovedu u Ameriku i sklope brak, kako bi njihov partner bio kandidat za K1 vizu, a potom i dobijanje zelenog kartona. Uglavnom se radi o parovima koji su se upoznali na letovanju, kratkom putovanju ili čak putem društvenih mreža.
Miona je predstavljena kao devojka koja teži luksuznom životu i lepotica koja ne pristaje ni na šta manje nego na život u Los Anđelesu ili Njujorku. S druge strane, njen partner Džibri Bel je dečko koji živi sa roditeljima u Južnoj Dakoti i daleko je od imućnog muškarca koji bi joj omogućio takav život.
Tokom trajanja rijalitija Miona je uspela da ubedi Džibrija da se venčaju daleko od malog mesta u kom on živi, kao i da napusti porodični dom i uputi se sa njom u neizvesnu avanturu. Tako je snažan srpski mentalitet Mionu često dovodio u sukob sa Džibrijevom porodicom. Međutim, ona je toliko uspela da "omađija" svog dragog da je on ispunjavao svaku njenu želju. Venčali su se sami, daleko od njegove porodice, što mu je stvorilo dodatne probleme.
Međutim, Miona je uspela da ostvari sve što je zamislila, pa čak i to da se obogati i na korak je do dobijanja trajnog boravišta u SAD.
Miona danas ima svoj brend dodataka za kosu, ima veliki broj pratilaca na društvenim mrežama, te je postala veoma popularna u SAD. Ipak, prema pisanju američkih portala, Miona i Džibri su prevarili javnost. Naime, otkriveno je da su oni ipak bili venčani pre nego što je rijaliti počeo da se emituje, te da im je on poslužio samo zarad sticanja dodatne popularnosti.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)