Zanimljivosti

SKANDALOZNA REKLAMA KONTROVERZNE GLUMICE: Skinula se i uvijala pred kamerama, a onda uvredila milione samo jednom rečenicom! (FOTO)

Sidni Svini, zvezda serije "Euforija“ je snimila reklamu za farmerke, ali se sve pretvorilo u marketinšku katastrofu kada je izgovorila nešto što je razbesnelo javnost!

Slika Autora
byIva Milenković

01.08.2025 11:40

SKANDALOZNA REKLAMA KONTROVERZNE GLUMICE: Skinula se i uvijala pred kamerama, a onda uvredila milione samo jednom rečenicom! (FOTO)
Credit: American Eagle / Planet / Profimedia

Američka glumica Sidni Svini, poznata po ulogama u serijama poput "Euforije"(Euphoria) i "Beli lotus"(The White Lotus), našla se u centru skandala nakon objave nove reklamne kampanje za popularne farmerke.  Naizgled bezazlena reklama se pretvorila u temu broj jedan na društvenim mrežama, jer je veliki deo publike optužio brend i glumicu za "iskorišćavanje ženskog tela u marketinške svrhe".

U spotu, glumica nosi klasične plave farmerke, dok se pred kamerom presvlači, valja po podu i senzualno navlači odeću. Snimak je urađen u stilu muzičkog spota, uz glamuroznu rasvetu i provokativne pokrete. Mnogi su očekivali uobičajenu modnu kampanju, ali ono što ih je razbesnelo je poruka koja stoji iza svega toga.

Sama poruka reklame sugeriše da se njeno telo "oblikovalo” zahvaljujući dobrim farmerkama, uz veoma intrigantran potpis.

- Ove farmerke su dizajnirane da se kreću tako što prate vaše telo - glasio je deo kampanje.

Dok se jedan deo korisnika fokusirao na se*si scene, veći deo kritika bio je usmeren na poruku o telu kao proizvodu mode. U centru pažnje kampanje nalazio se i slogan koji je privukao najveću moguću pažnju.

Sidni Svini ima odlične farmerke - pisalo je svuda na bilbordima.

Credit: JOHN ANGELILLO / UPI / Profimedia

Kampanja Sidni Svini koja je izazvala kolaps

Na prvi pogled zvuči duhovito, a na drugi jako uvredljivo, bar prema reakcijama publike.

Ova rečenica koristi tipičnu igru reči na engleskom jeziku džins (farmerke) zvuči isto kao džins (geni). Time je brend pokušao da napravi duhovit i pamtljiv slogan, u stilu modernih reklama koje ciljaju mlađu publiku. Međutim, publika poruku nije protumačila kao simpatičnu.

Credit: JOHN ANGELILLO / UPI / Profimedia

Kampanja "Amerikan Igla" sa Sidni Svini

U samom videu, Svini dodatno pojačava poruku. Svakako je bila u centru pažnje, a sada je to zvučalo još izazovnije i brutalnije.

- Geni se prenose sa roditelja na potomstvo, često određujući osobine poput boje kose, ličnosti, pa čak i boje očiju. Moji geni su plavi - napisala je Sidni Svini ispod objave.

Dakle, ne samo da farmerke treba da oblikuju telo, već i da je njen izgled proizvod "dobrih gena“. U tom kontekstu, reklama ne prodaje odevni komad, već nasleđene osobine.

Kritike su posebno došle iz redova mladih žena, koje su istakle da ovakve reklame dodatno vrše pritisak na devojke, podstičući osećaj manje vrednosti ako ne izgledaju kao Svini, iako većina populacije nema takve proporcije tela. 

Credit: American Eagle / Planet / Profimedia

Kritike su posebno došle iz redova mladih žena, koje su istakle da ovakve reklame dodatno vrše pritisak na devojke

Na društvenim mrežama TikTok (TikTok), Iks (nekadašnji Tviter) i Instagram, hiljade korisnika su komentarisali da reklama izgleda kao parodija, dok su drugi istakli da je sve napravljeno da bude provokativno, bez ikakve potrebe. 

Jedan deo publike brani Sidin Svini tvrdeći da ima pravo da se izražava kako želi, a da je kampanja "moderni način povezivanja sa mladima". Drugi, međutim, oštro kritikuju brend i glumicu. Pojedini su čak rekli da ih je reklama podsetila na marketinške poteze iz ranih 2000-ih, koje su tadašnje feministkinje masovno osporavale.

Credit: American Eagle / Planet / Profimedia

Jedan deo publike brani Sidni Svini tvrdeći da ima pravo da se izražava kako želi

Uprkos kontroverzi, ili možda baš zbog nje, kampanja je već donela veliki komercijalni uspeh. Pretrage za "Svini farmerke" (Sweeney jeans) skočile su za više od 300 odsto, a kolekcija farmerki koju nosi u spotu gotovo je rasprodata za manje od 24 sata od objave reklame.

Zvanični predstavnici popularnog brenda zasad se nisu oglašavali povodom reakcija, niti je Sidni Svini komentarisala negativne kritike. Ipak, mnogi sumnjaju da je upravo ovakva reakcija publike bila deo marketinškog plana, izazovati haos, pa se sladiti klikovima i prodajom.

BONUS VIDEO:

 

 

Komentari (0)