Zanimljivosti

STARLETI NOVAC BITNIJI OD ZAŠTITE DECE! Kardašijanka progovorila o saradnji sa Balensijagom nakon SKANDALOZNE kampanje, sada je sve jasno!

Jasno je zbog čega je starleta ćutala o skandaloznoj kampanji poznatog modnog brenda.

30.11.2022 16:02

STARLETI NOVAC BITNIJI OD ZAŠTITE DECE!  Kardašijanka progovorila o saradnji sa Balensijagom nakon SKANDALOZNE kampanje, sada je sve jasno!
Foto: Shutterstock

Modni brend Balensijaga je imperija koja vredi 9,4 milijardi dolara i poseduje skoro 80 brendova. Starleta Kim Kardašijan je jula 2020. godine prodala 20 odsto udela svog kozmetičkog brenda "KKW Beauty" kompaniji "Coty" koja je vlasnik brenda Balensijaga, i to u sporazumu vrednom 200 miliona dolara. "Coty" je tako preuzeo ukupnu odgovornost za razvoj proizvoda za kožu, kosu i nokte za "KKW Beauty", a Kim je postala tek jedno od 80 imena koja se predstavljaju ispod modnog brenda Balensijaga.

Kampanja brenda "Balensijaga" postala je meta skandala nakon što su objavljene novogodišnje fotografije na kojima deca poziraju sa plišanim medvedićima koja na sebi imaju sado-mazo obeležja. U ovoj reklamnoj kampanji koja se pojavila pre desetak dana prikazana su deca koja drže plišane mede, koji na sebi imaju  detalji poput lisica, kaiševa, mreža, čokera i sličnih sado-mazohističkih predmeta. Sablasna modna kampanja uznemirila je svetsku javnost, a čini se da se krivica u ovom slučaju prenosi sa jednog na drugog aktera.

 

 

"Balensijaga" se delimično ogradila od krivice, a predstavnik brenda rekao je za "Njujork post" objasnio je kako je došlo do greške u kampanji.

- Iskreno se izvinjavamo zbog bilo kakve uvrede koju je naša praznična kampanja mogla da izazove. Plišane torbe sa medvedićima nisu trebale da budu prikazane sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi. Ovu stvar shvatamo vrlo ozbiljno i preduzimamo pravne radnje protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih artikala za naše foto-snimanje kampanje za proleće 2023. godine. Najoštrije osuđujemo zlostavljanje dece u bilo kojem obliku. Zalažemo se za sigurnost i dobrobit dece - odgovor je ove modne kuće koja se pravdala posle nezapamćenog skandala.

 

 

Fanovi Kim Kardašijan neprestano su očekivali da se i ona kao deo brenda izjasni. Kim, međutim, već dve i po godine uživa u finansijskoj blagodeti profita od brenda koji se povezuje sa skandalom, tako da je jasno bilo i zašto ćuti. Budući da pritisak javnosti nije izostao, najpoznatija Kardašijanka se najzad oglasila. 

- Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim kampanjama Balensijage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih lično shvatila kako je to moglo da se desi. Kao majku četvoro dece, potresle su me uznemirujuće fotografije. Bezbednost dece se mora poštovati i ništa protiv toga ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu. Cenim što je Balensijaga uklonila kampanje i što je prosledila izvinjenje. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se to više nikada ne ponovi. Što se tiče moje budućnosti sa Balensijagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto što nikada nije trebalo da se dogodi i radnjama koje očekujem da preduzmu da bi zaštitili decu - odreagovala je najzad Kim.

 

 

BONUS VIDEO:

Komentari (0)