Zanimljivosti

ČEKALA JE NEDELJAMA TORBU KOJU JE NARUČILA NA FEJSBUKU: Umesto naručenog predmeta dobila je salvu uvreda, kada je pomenula novac usledila je nova prevara (FOTO)

Emili Dauni je zažalila što je odlučila da kupi aksesoar putem interneta jer je prošla kroz nervozu zbog vlasnice i prodavačice.

26.08.2023 13:01

ČEKALA JE NEDELJAMA TORBU KOJU JE NARUČILA NA FEJSBUKU: Umesto naručenog predmeta dobila je salvu uvreda, kada je pomenula novac usledila je nova prevara (FOTO)
Tiktok/Emilibruk

Najnovija potrošačka drama skoro se odvijala kada je kupac Emili Dauni želela da kupi jednu torbu koja ju je oduševila na duštvenim mrežama. Devojka je objasnila da je torbu pronašla u Fejsbuk grupi koja je brojila oko 3.000 članova i bila zatvorenog tipa, a Emili j odlučila da za pomenutu torbu izdvoji 55 dolara, čekajući nedeljama na nju. 

Vodeći se prethodnim iskustvima i grupma koje su brojile sličan broj ljudi, Emili je odlučila da ima potpuno poverenje, međutim, postalo joj je sumnjivo kada nakon devet nedelja, što je prevazišlo navodno svaki rok, torba još nije stigla.

unsplash.com

Mnoge devojke bile su žrtve prevra na Internetu zbo neproverenih informacija prilikom kupovine

Ona je 10. avgusta poslala prodavcu i vlasnici grupe Lidiji Li zahtev za povraćaj novca, prenosi Insider.com. Umesto toga usledila je ljuta i neprijatna prepiska putem mejla, a devojka je otkrila kako se prodavac prema njoj poneo krajnje neprilično i ružno i da je u raspravi dobila i pretnje i psovke.

Vlasnica i prodavac, gospođa Li je osporila to da devojka treba da dobije refundaciju, kritikujući to što je javno objavila svoju pritužbu. Dauni je spomenula kako joj je već bilo sve čudno posmatrajući interakciju ove prodavačice sa drugim članovima grupe. Delovala je nepristojno prema klijentima koji su se raspitivali za svoje porudžbine i blokirala je svakoga ko je postavio pitanja. 

Pošto torba nije stigla u predviđeno vreme, Dauni se nadala kako će dobiti povraćaj novca, međutim, do toga nije došlo. Navodno na grupi je bilo obaveštenja da su torbe poslate prethodnog dana i da bi to Dauni znala "da je pročitala". 

Iako na fejsbuk grupi stoji kako su povraćaji novca mogući ako istekne vreme predviđeno za isporuku robe, čini se da je Li postupila u suprotnosti sa politikom firme. Devojka je istakla kako je pročitala pravila i da ima pravo na povraćaj novca, a takođe je poručila Li da je njena služba za korisnike "odvratna" i da će povraćaj novca tražiti od banke, na šta joj je ona odgovorila da je to u redu preteći sudskom tužbom protiv nje.

Pošto je dobila i poruku sa uvredljivim sadržajem, gde je nazvana pogrdnm imenom i da je glupa, devojka je rekla kako zbog toga ima anksioznost i da nije želela da izađe u javnost ali da je svakako htela da upozori ljude. 

Iako je u vreme kada je objavila Tiktok imala samo 38 pratilaca, Emili je objasnila kako je sve to bilo podstaknuto besom i da nije znala da će se tako proširiti. Video je pregledan 1,3 miliona puta a ona je sakupila 9000 pratilaca. Međutim, sujetna prodavačica se nije tu zaustavljala već je uzvratila vrlo nisko u jednom snimku rekavši kako misli da je Emili opsednuta njome i kako će joj poslati "jedan par njenog donjeg veša".

Dauni je otkrila kako je ovo iskustvo bilo skoro komično i da ju je ostavilo u šoku čitajući sve što joj poručila ozlojeđena prodavačica. Kako je otkrila, u mejlovima ju je ona maltretirala a jednom prilikom joj je rekla kako treba da "popije malo izbeljivača i učini uslugu svima oko sebe" dodajući kako je opsednuta i da joj fale ćelije mozga.

Li je navela kako je Dauni bila svesna da je isporuka odložena i da za to ima dokaz. Međutim, dodala je da ne želi dalje da komentariše i da je razgovarala sa advokatm o tužbi jer je razpeta na internetu pogrdnim komentrima, a kako je rekla i njenom detetu mnogi prete.

- Gledala sam svoj mejl i njenu stranicu, mnogi ljudi su se žalili da ne dobijaju svoje tašne. Ona će odgovoriti grubim i kratkim odogovrom a zatim blokirati osobu - kaže u žalbi Dauni naglasivši kako je ta firma ocenjena sa D ocenom na internetu.

Iz ovoga je proizašlo pozitivno iskustvo, Dauni dobila sličnu torbicu od drugog preduzeća koje joj je poslalao potpuno besplatno sa još nekoliko starinskih predmeta

- Ljudi će definitivno dvaput razmisliti pre nego naruče iz malog preduzeća ili će to pronaći na Amazonu, znate, a to može biti štetno za posao. Ovo mi se dogodilo, ali nisu sve male firme.- zaključuje Dauni.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)