Zanimljivosti

RASTRGLI JE ZBOG BIKINIJA: Poznata Tiktokerka gadno pogrešila izborom kupaćeg kostima (FOTO)

Influenserka je izazvala bes svojom najnovijom fotografijom na Instagramu dok je nosila dvodelni kupaći kostim sa religioznom tematikom.

05.08.2022 21:00

RASTRGLI JE ZBOG BIKINIJA: Poznata Tiktokerka gadno pogrešila izborom kupaćeg kostima (FOTO)
FOTO: Printscreen/TikTok/addisonre

Čini se da je na društvenim mrežama zavladao potpuni haos, budući da su pojedini koji od njih zarađuju spremni da učine gotovo sve kako bi na sebe privukli pažnju, pozitivnu ili negativnu. Ipak, izgleda da je jedna Tiktokerka zaista preterala u tome, budući da je izborom kupaćeg kostima uvredila religiozna osećanja mnogih svojih pratilaca. Portal Srećna Republika otkriva gde je to Adison Rej zgrešila.

Naime, 21-godišnja influenserka iz Sjedinjenih Američkih Država je objavila svoju sliku u bikiniju od 97 evra, na čijem se gornjem delu nalaze natpisi „Otac” i „Sin”. Kontroverzni kupaći kostim pod nazivom “Holy Trinity Bikini” (bikini Sveto Trojstvo) kreirao je brend “Praying” u saradnji sa Adidasom.

Adison je na svojoj slici prikazala samo gornji deo, a na donjem delu se nalaze reči „Sveti Duh“. Ovu objavu, koju je zvezda TikToka u međuvremenu obrisala, su mnogi njeni pratioci okarakterisali kao bogohuljenje.

- Ne, ovo je nepoštovanje prema Isusu. Žalosno šta sve radite za novac  - prokomentarisao je jedan fan.

- Ovo nije u redu! BOGOHULJENJE! - napisao je drugi.

- Zar niko neće da spomene ovo nepoštovanju vere? - nadovezao se treći pratilac.

Jedan korisnik Instagrama je opisao bikini kao “poremećen”.

U međuvremenu, Kristina Agilera je podelila snimak na kojem nosi francusku verziju bikinija sa rečima „Père”, „Fils” i „Esprit Saint” uz natpis „Religiozno iskustvo”, piše portal SanI ova verzija bikinija aludira na Svetu Trojicu.

 


 

Bivša najbolja prijateljica Kortni Kardašijan jedna je od najpraćenijih zvezda na TikToku. Ona ima 88 i po miliona pratilaca na ovoj društvenoj mreži, a njeni video sadržaji su do sada prikupili 5,8 milijardi lajkova. Čini se da se ova mlada dama nije preterano potresla zbog kritika, budući da joj izgleda i loš publicitet donosi dobru zaradu.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)