Katarina Živković (34) važi za jednu od najatraktivnijih pevačica na našoj estradi, a svojom novom fotografijom pokazala je i zašto je to tako. Poznato je da Kaća privlači pažnju kako glasom, tako i stasom, a nisu u manjini i oni koji tvrde da je s godinama sve lepša.
Katarina često objavljuje fotografije na Instagramu, kako sa nastupa i gostovanja, tako i one privatne, najčešće dok vozi automobil. Poslednja fotografija izazvala je veliku pažnju, a izgleda da je lepa pevačica krenula na neko snimanje budući da je obukla elegantnu toaletu. U pitanju je bila haljina od somota u ciklama boji koja je bila neobičnog kroja. Naime, ona je u gornjem delu imala top preko grudi, ispod koga je provirivao go stomak. Kreacija je imala duge rukave, a iako nije viđena cela haljina primetno je da je u prvom planu bio dubok dekolte iz koga su kipele njene grudi.
Živkovićeva očigledno nije nosila brushalter, pa su se mnogi pitali kako uspeva da zadrži grude na mestu u ovako izazovnom deklote. Pevačica je poslednjih meseci vratila smeđu boju kose, koju je vidno i skratila. Frizura joj je bila u vidu talasa koji jedva da su prekrivali ramena, a na račun same frizure dobila je brojne pohvale. Kaća se opredelila i za svedeniju šminku budući da je sama haljina bila u centru pažnje.
Fotografija je u rekordnom roku dobila tri i po hiljade sviđanja na Instagramu, dok su se komentari ređali.
- Bože, kako si lepa.
- Super ti je kosa.
- Jao, ženo, goriš!
- Savršeno izgledaš, lutko.
- Ova devojka izgleda sve bolje i bolje! - bili su samo neki od komentara na njen post.
Katarina voli da provodi vreme uz porodicu, prijatelje ili u šetnji svog psa, a mediji su primetili da joj dugo nijedan muškatrac nije privukao pažnju.
- Meni je najbitnije da je taj neko dobar čovek i to je to, ostalo su finese. Što se udaje tiče, samo o tome razmišljam i jedva čekam da se udam, mislim da ću udajom rešiti sve svoje probleme, a i novinarima ću konačno sa rasporeda skinuti pitanje koje mi iz godine u godinu neumorno postavljaju - svojevremeno je rekla Katarina za medije.
Komentari (0)