Zanimljivosti

U RESTORANU IM OVU USLUGU NAPLATILI 230 DINARA: Tražili su tost, a kada je stigao račun ostali su bez teksta, objašnjenje vlasnice je sve šokiralo (FOTO)

Da li biste platili račun ukoliko vam ova stavka stoji na računu.

14.08.2023 09:02

U RESTORANU IM OVU USLUGU NAPLATILI 230 DINARA: Tražili su tost, a kada je stigao račun ostali su bez teksta, objašnjenje vlasnice je sve šokiralo (FOTO)
Shutterstock

Poslednjih nekoliko godina, od početka virusa korona, a potom i rata u Ukrajini, sve je više onih koji podižu cene svojih usluga, neki opravdano a neki i ne. Gotovo da ne postoji sfera u kojoj nije došlo do poskupljenja, međutim, nemalo je onih koji koriste situaciju kako bi se neopravdano obogatili.

Čini se da je svako dodatno naplatio neku uslugu koja se do skoro smatrala sastavnim delom onoga što nude klijentima. Time su se vodili i vlasnici jednog restorana u Italiji.

Foto: Shutterstock

Gostu je naplaćeno to što je sendvič presečen na pola

Naime, restoran u Italiji naplatio je gostu sečenje sendviča, nakon čega se on požalio na TripAdvisoru, a oglasila se i vlasnica restorana. Na računu je, između ostalog, navedena usluga "sečenja sendviča", koja košta dva evra (230 dinara).

- Naručeni tost se i inače poslužuje isečen na tačno dve polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podelili na dva dela? Neverovatno, ali istinito… - napisao je šokiran gost restorana koji se nalazi na popularnom jezeru Komo.

Ovim povodom oglasila se i Kristina Biači vlasnica pomenutog restorana. Bila je vidno iznervirana zbog toga što je cela situacija postala viralna te se velikom brzinom raširila internetom i uticala na njihov posao.

- To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo - poručila je Kristina za italijanske medije. 

Ona je pokušavala da opravda dodatno naplaćenu uslugu koja restoran nije mogla koštati ni centa. 

- Objasnili smo gostu da se svaka dodatna usluga mora naplatiti. On se odmah požalio konobaru i napravio dramu. Međutim, nama je njegov zahtev zaista oduzeo dodatno vreme. Morali smo da koristimo dva tanjira umesto jednog i trebalo nam je duplo više vremena za pranje posuđa koje su koristili on i njegova pratnja. Osim toga, koristili smo i dva podmetača za tanjire - rekla je vlasnica.

 

BONUS VIDEO: 

Komentari (0)