Nismo imali mira tokom poslednje tople večeri ove jeseni i odlučili smo da vidimo kako je na ulicama Vračara. Dok su se na nebu smenjivale nijanse narandžaste i ljubičaste, moj pogled se s nebesa spuštao fuziju modernizovanih i starih i raspadnutih fasada. Mrak je polako već pao, a ja sam naišla na prizor koji me nasmejao do suza.
U ovom gradu, nekad prepunom oglasa za ljubavne veze, sada se čini kao da je internet preuzeo primat. No, s vremena na vreme, zatičemo tragove starog, dobrog običaja. Ovaj put, uočila sam znak koji je glasno govorio:
- Momak za ženidbu, pitati u lokalu, upućujući nas ka malom kafiću koji je delovao poput male oaze usred urbanog haosa.
Iako je poziv bio primamljiv, kasni sati su me naterali da odustanem od istraživanja. Zanimalo me je, međutim, koliko je momak zapravo uspešan u ljubavi. Kafić pored kog se neobičan oglas nalazio, ipak već godinama nosi ovu jedinstvenu reklamu, a prolaznici su se složili da je to deo njegovog šarma.
Mnogi su se pitali da li je reč o oglasu koji privlači pažnju ili pak o nečemu ozbiljnijem. Njihovi osmesi su otkrivali da, bez obzira na sve, humor i kreativnost u marketingu nisu zaboravljeni u ovom gradu.
S obzirom na to da se ovakvi znakovi retko viđaju, jasno je da je momak, ili kafić, ostavio svoj trag na ulicama Beograda. U svakom slučaju, vraćanje takvih tradicija podseća nas na to da ljubav i smeh ne izlaze iz mode, bez obzira na savremene trendove – i dobar marketing.
Komentari (0)