Globalni kozmetički gigant L'Oreal je angažovao model poznat po snimanju po*nografskog sadržaja na veb-sajtu za odrasle OnliFans (OnlyFans) kako bi promovisao brend šminke popularan među tinejdžerima.
Ari Kicja, devojka koja se slika za pomenutu platformu, angažovana je kao novi ambasador brenda za Urban Decay, liniju šminke koja se prodaje u Boots-u i drugim prodavnicama širom sveta, piše The Guardian.
Njen nalog na OnliFansu (OnlyFans), platformi koju milioni koriste za sadržaj za odrasle, nudi pretplatnicima njene nage slike i video zapise njenih intimnih činova. Peni Ist, nova izvršna direktorka Društva Foset, vodeće britanske dobrotvorne organizacije koja se zalaže za prava žena i rodnu ravnopravnost, rekla je da je odluka brenda da sarađuje sa Ariom dala novi prag u popularizaciji kontroverzne veb stranice i njenog eksplicitnog sadržaja, što opravdava zabrinutost.
L'Oreal je branio saradnju, hvaleći Kicju zbog njene otvorenosti u razgovoru o "radostima, izazovima i rizicima industrije u kojoj radi".
Reklama, koju je videlo više od 18,7 miliona ljudi na TikTok stranici Urban Decay, sadrži pikselizovane slike Kici, sa upozorenjem o osetljivom sadržaju, ispod naslova "UD voli sirovo". Ona govori gledaocima da je "cenzura van kontrole" i poziva na necenzurisanu šminku koja se izvodi na sceni, pred kamerama i da, na dušecima.
Osnovan 1996. godine, Urban Dekej je kupio L'Oreal 2012. godine i poznat je po svojim proizvodima provokativno nazvanim, kao što su ajlajneri "Perversion", senke za oči "Naked" i sprejevi za fiksiranje "All Nighter". Komunikacioni tim L'Oreala je dao komentar u ime portparola Urban Dekeja, rekavši:
- Urban Dekej sarađuje sa raznovrsnim spektrom talenata koji predstavljaju mnoge aspekte kreativnog izražavanja. Urban Dekej je izabrao američku kreatorku Ari Kistju zbog njenog prepoznatljivog umetničkog šminkanja i autentičnosti. Poznata je po otvorenom i transparentnom dijalogu sa svojom zajednicom, podstičući razgovore o svojim ličnim iskustvima.
Ispod videa koji je podeljen na TikToku, nizali su se nagativni komentari:
- Zašto ovo normalizujemo?
- Ovo je tužno.
- Gde smo stigli kao društvo.
- Užas!
BONUS VIDEO:
Komentari (0)