Na ova način smo se simbolično podsetili davne 1996. godine i zajedničkih početaka nadaleko poznate kreatorke i najprestižnije modne manifestacije u ovom delu Evrope.
Nadaleko poznata po gracioznim kolekcijama koje odišu ženstvenošću, Dragana Ognjenović nam ove jeseni donosi kolekciju koju predstavljaju teksture delikatnih crnih perli i ornamenata na modelima, akcentovani šlicevi, koji se pojavljuju na šavovima, te siluete velikih komotnih kaputa koji reflektuju svilenkasti sjaj čvrstog satena u kontrastu sa gotovo industrijskim, metalnim rajsferšlusima kao rešenjem.
Modeli su izrađeni u prilično uskoj paleti boja. Dominiraju crna, bela ili slonovača u nizu neutralnih, ponekad samo klasično, tufnama, dezeniranih komada. Odeća sartorialne elegancije inspiriše na neo-minimalistički izgled, ujedno oblikujući portret trenutka. Reč je o elegantnoj, "smart", ženskoj odeći. Ognjenovićeva i u ovoj kolekciji nastavlja da proklamuje "promišljenu modu", koja daje primat rafiniranosti. Svedenost je način kojim dizajnerka opisuje svoju estetiku i to veoma verodostojno, sudeći po izradi svilenih resa i opsežnom vezu na šalovima. Eklekticizam je prilagođen cilju.
Već narednih dana, u Muzeju grada Beograda u Resavskoj ulici će se predstaviti dizajneri autorske mode, a u Narodnom muzeju će biti priređen omaž Mirjani Marić, nedavno preminuloj legendarnoj kreatorki, rodonačelnice srpske modne industrije. Na toj posebnoj reviji biće prikazana ekskluzivna kolekcije haljina Mirjane Marić koju je poklonila Etnografskom muzeja nakon svoje poslednje izložbe 2015. godine.
Značajan deo manifestacije biće namenjen i široj publici u omiljenim centrima za okupljanje ljubitelja mode – šoping centrima – UŠĆE, BEO i Merkator, koji su takođe u vlasništvu kompanije MPC Properties. Na njihovim centralnim trgovima biće predstavljeni i promovisani aktuelni modni trendovi kroz mini revije, razgovore sa kreatorima, stilistima, modnim urednicima i influenserima. BEO Shopping Centar će otići i korak dalje i ponuditi svoj prostor za najveći concept store brojnih autorskih dizajnera, te će i publika, kroz svojevrsni modni bazar i prodajnu izložbu, moći da konzumira domaću modu u kombinaciji sa aktuelnim modnim trendovima poznatih svetskih brendova koji su zastupljeni u centru. Svi posetioci UŠĆE, BEO i Mercator šoping centara od 15. novembra imaju i jedinstvenu priliku da preuzmu mobilnu aplikaciju Tvoj Centar, pomoću koje mogu da osvajaju poene samom posetom ovih šoping centara i da te poene pretvore u poklone i popuste.
Moda nije jedino polje na kom se Perwoll Fashion Week ističe. Podrška mladim dizajnerima, zatim različiti kulturni i edukativni programi standardan su deo manifestacije, a društveno odgovorne akcije su jedan od fokusa Perwoll Fashion Week-a. Značajna pažnja biće posvećena kampanji Jači od straha u borbi protiv raka dojke, a po prvi put na BFWu će se predstaviti I nova vrsta odeće inkluzivne mode.
U pratećem programu biće održana izložba aksesoara naše autentične dizajnerke Jasmine Sanader koja nas je takođe napustila tokom ove godine.
Uz punu podršku Perwolla, našeg dugogodišnjeg partnera, manifestacija nam od 20. do 29. novembra donosi veoma dinamičan raspored revija, stručnih panela i diskusija, kao i veoma bogat art program. Program će biti realizovan na više gradskih lokacija, pre svega u muzejskim prostorima, ali i omiljenim destinacijama modnih sladokusaca, u šoping centrima UŠĆE, BEO i Mercator. Značajan deo programa biće predstavljen I on line preko digitalnih kanala BFWa.
Komentari (0)