Kada je reč o letenju avionom, iskustvo često može biti narušeno prisustvom problematičnog putnika. Ono što mnogi ljudi možda ne znaju jeste da posada ima tajni kod za takve osobe. Nedavno je stjuardesa otkrila da postoji skriveni kod koji se koristi da bi se identifikovali "nevaljali putnici". Otkrila je da ako se putniku obrati kao "Filip", to je znak da su uradili nešto loše i da mogu očekivati lošu uslugu tokom preostalog dela leta. Stoga, ukoliko čujete to ime dok ste u avionu, možda bi bilo pametno da budete pažljivi u svom ponašanju. Na kraju krajeva, niko ne želi da završi kao žena koja je postala viralna zbog svojeg uznemirujućeg ponašanja tokom leta.
Stjuardesa je objasnila poreklo ovog tajnog imena za problematične putnike. Ono potiče od izraza "PILP" - "Putnik Koga Bih Voleo Da Udaram", mada se tokom vremena razvilo u suptilniju verziju, piše San.
Suočavanje sa problematičnim putnicima
Nije tajna da je suočavanje sa problematičnim putnicima izazov za stjuardese. Od neukusnog ponašanja do nerazumnih zahteva, posao može postati sve zahtevniji kada se takve situacije pojave. Otkriće tajnog koda osvetljava strategije koje posada može primeniti kako bi koordinisala takvim putnicima, a da ne uzrokuje dalje poremećaje tokom leta.
Posledice ponašanja putnika
Postojanje ovog prikrivenog signala za problematične putnike služi kao podsetnik putnicima da budu pažljivi u svom ponašanju tokom letenja. Naglašava važnost poštovanja i razmišljanja o ponašanju prema posadi i ostalim putnicima. Razumevanje potencijalnih posledica uznemirujućih akcija može pomoći u stvaranju prijatnijeg i harmoničnijeg okruženja tokom vazdušnog putovanja.
Evolucija praksi posade
Evolucija koda od njegovog eksplicitnijeg porekla do suptilnije verzije odražava promenljive dinamike upravljanja teškim situacijama na letovima. Ističe prilagodljivost i profesionalnost posade u rešavanju izazovnih okolnosti, čuvajući visok standard usluge za sve putnike.
Komentari (0)