Nataša Oaklej nije ni sanjala da će njen hobi objavljivanja fotografija u bikiniju jednog dana rezultirati vlasništvom multimilionske kompanije zajedno sa najboljom prijateljicom. Godine 2012, sa samo 22 koliko je tada imala, ovoj zvezdi društvenih mreža i preduzetnici, dosadila su svakodnevna objavljivanja fotografija šoljica kafe i odlučila je da napravi nalog na kojem će svakog dana objavljivati fotografiju u bikiniju. To je odmah postala jedna od najpopularnijih stranica za marketing bikinija, sa brendovima koji su tražili da budu predstavljeni na njenom nalogu.
Od hobija do biznisa
Ovaj hobi je odveo njenu drugaricu i nju na putovanje koje nisu mogli da predvide. Nataša je nedavno otkrila u jednom podkastu svoj uspeh. Ona je ispričala da je oduvek sanjala da bude šefica, nakon što je videla svoje roditelje kako pokreću sopstvene kompanije. Njihov Instagram nalog sada ima više od 450 hiljada pratilaca, a Nataša lični nalog ima impresivnih 3.6 miliona pratilaca.
Od svog uspeha, ona je pokrenula brend kupaćih kostima, kao i online platformu za vežbanje. Nataša se takođe može pohvaliti impresivnim rastućim portfoliom i debitovala je na Young Rich List australijskog Finansijskog pregleda 2021. godine.
Put do uspeha
Uspeh stranice sa bikinijima došao je u vreme kada je svet Instagram influensera počeo da se razvija. Nataša i Devin su bile među prvima koji su naplaćivale objave, počevši sa cenom od 100 funti po fotografiji, što ih je dovelo do "non-stop fotografisanja".
Nataša takođe ističe da je "konzistentnost ključna" i da je bilo od vitalnog značaja redovno deliti sadržaj kako bi se platforma razvijala, piše Mirror.
Ekspanzija biznisa
Nakon što je njihova stranica postala popularna, par je odlučio da pokrene sopstveni brend kupaćih kostima, prepoznavši prazninu na tržištu za više veličina. Ovo je dovelo do nastanka njihove moćne kompanije vredne 47 miliona funti. Deset godina kasnije, Nataša konačno oseća da je spremna za proširenje brenda, ističući da imaju sve spremno za agresivniji rast.
Komentari (0)