Keni Pejdž (28) iz Kolumbije, Misuri, podelila je svoje iskustvo sa neobičnim problemom koji je doživela koristeći balzam za usne kupljen u popularnom maloprodajnom lancu. Na njenom radnom mestu, Keni je otišla do prodavnice kako bi kupila balzam jer je shvatila da je zaboravila svoj omiljeni proizvod kod kuće. Međutim, ono što je usledilo bilo je daleko od očekivanog.
NEOČEKIVANI POGLEDI
Nakon nanošenja ovog kozmetičkog prozvoda, Keni je primetila da su je neki zaposleni čudno gledali, ali nije tome pridavala veliki značaj. Tek kasnije tog dana, kada se pogledala u ogledalu automobila sa svojim dečkom, shvatila je šta se zapravo dogodilo. Na njenom licu je ostao neprivlačan beli trag, zbog čega je Keni bila veoma neprijatno iznenađena.
REZULTATI VIRALNOG VIDEA
Keni je svoje iskustvo podelila na društvenim mrežama, gde je privukla veliku pažnju korisnika. Iako je bila izložena onlajn zlostavljanju, tiktokerka je odlučila da se fokusira na pozitivne reakcije i preporuke koje je dobila od drugih korisnika. Takođe, dobila je i objašnjenje zašto je proizvod delovao na navedeni način.
IZNENAĐENJE NA POLICI
Devojka je izrazila zbunjenost što je ovaj neobičan balzam bio tako istaknut na policama, s obzirom da ne odgovara potrebama većine ljudi u Misuriju. Rešenje problema pronašla je u povratku svom starom, pouzdanom proizvodu.
Keni je zaključila da je ovo iskustvo bilo neprijatno, ali i smešno, te je istakla da je dobila korisne preporuke od drugih korisnika. Takođe, odlučila se za negativnu recenziju proizvoda na aplikaciji, kako bi upozorila druge kupce na potencijalne probleme koje su ona doživela.
Komentari (0)