Pariz je protekle nedelje bio centar sveta mode i revije koje su organizovane tim povodom obeležili su mnogi interesantni događaji i slavne ličnosti. Oni su svojom pojavom okupirali pažnju svih i pokazali još jednom da je francuska prestonica zaista jedan od modnih centara sveta. Na tom događaju smo imali priliku da vidimo Naomi Kempbel koja je prošetala pistom kao nekada na Bosovoj reviji, kao i Belu Hadid na kojoj su dizajneri kreirali haljinu od spreja. Zaista inovativno.
Ipak, ono što je malo ko očekivao jeste da će čuveni Balensijaga brend još jednom pomeriti granice kada je u pitanju ambijent za održavanje revija, a koji je ovog puta, priznali su mnogi, zaista zaprepastio publiku. Naime, iako svi na revijama uglavnom žele da budu "uglancani" i da plene elegancijom i pedantnošću, slavni dizajner Demna se odlučio da svoju najnoviju reviju bukvalno smesti u blato.
- Šou se odnosi na metaforu koja se tiče potrage za istinom, kao i to da budemo bliže zemlji - objasnio je Demna odakle mu ideja za takav ambijent.
Ta njegova poruka nalazila se na sedištu svake stolice u velikom kongresnom cenru "Park de Vilepinte", gde se održao prestižni događaj. Šou je pratila glasna tehno muzika koja je zvučala poput dramatičnog marša iz ratnih filmova, a na onome što je trebalo da bude pista, a u stvari je kanal napunjen vodom usred blatnjavog terena, smenjivali su se čuveni modeli.
Reviju je otvorio Kanje Vest, slavni američki reper koji je poznat kao veliki fan Balensijage, i koji je baš zato predstavio jednu od kreacija te modne kuće za kolekciju proleće/leto 2023. godine. Pojavio se u oversajz jakni s više džepova i u kožnim bajkerskim pantalonama. Njegova pojava na društvenim mrežama je izazvala mnogobrojne reakcije.
- Deluje kao da je krenuo u rat -
- On hoda toliko moćno -
- Kada đavo dođe po svoje -
- Zaista ne znam šta se dešava sa planetom - bili su samo neki od mnogobrojnih komentara na ove snimke.
Jezive i apokaliptične scene se nisu tu završile. Na scenu su stupili i drugi manekeni i manekenke koji su delovali neobično, poput mitskih bića ili u najmanju ruku zombija. Namrgođeni i u ekscentričnim kreacijama delovali su i pomalo zastrašujuće.
I dok su neki komentarisali kako je Balensijaga očigledno "socijalni eksperiment", drugi su se složili da oni koji ne razumeju ovaj brend definitvno ne razumeju ni modu.
A da Balensijaga nije jedina kuća mode koju je inspirisala snaga ličnosti, ubrzan način života, pa i ljutnja, pokazali su i dizajneri "Vakere" brenda čiji su modeli prodefilovali u uglađenijem, ali ništa manje agresivnom izdanjue. Evo kako je to izgledalo.
- Ovako ja izgledam ujutru u 8:05 časova kag jurim na posao - glasila je samo jedna od reakcija.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)