Nenad Sarjanović, osnivač Kamen dizajna, objašnjava po čemu potrošači prepoznaju njegove proizvode.
- Potrošači nas prepoznaju po jedinstvenom dizajnu i materijalu saksija, ali su vremenom aranžmani – mini bašte koje pravimo od sukulenti, kaktusa i vazdušnih biljaka postali definitivno naš zaštitni znak. Trudimo se da sve bude u skladu sa prirodom, da biljke budu komplementarne što se tiče održavanja. Želja nam je da kupcima biljke napreduju, dajemo im savete kako da ih gaje i da što duže uživaju u njima. Time smo izgradili jedan divan odnos sa našim kupcima, jer oni prepoznaju da ulažemo mnogo ljubavi i stručnosti u to što radimo. Vreme, trud i gomila ideja napravili su našu priču - objašnjava Nenad.
Sada imaju oko 45 vrsta saksija i 20 vrsta podmetača za njih, koji se prave u bež, beloj i sivoj boji i to čini osnovu poslovanja. Tu su još i svećnjaci, oko 15 vrsta raznih ukrasnih kamenčića, bezbroj aranžmana, odličan izbor čudnih, drugačijih biljaka, raznih vrsta supstrata za biljke…
- Poslednjih par meseci su nam najtraženiji Antistres paketi. Njih smo razvili osluškujući želje naših kupaca. Dosta njih je kupovalo posebno saksiju, biljke, zemlju, kamenčiće kao poklon za nekog ko voli da se zanima sađenjem i aranžiranjem. Mi smo sve to lepo spakovali u elegantnu kutiju, ubacili još i mini alat, špric za zalivanje, deset vrsta ukrasnih kamenčića, drenažu, uputstvo za sađenje i održavanje, odnosno sve ono što je potrebno da bi se napravio jedan lep aranžman. To se pokazalo kao pun pogodak, jer su pored fizičkih lica, porudžbine počele da stižu i od pravnih lica koje su pronašle zanimljiv i pre svega originalan poklon za njihove poslovne partnere, a koji je u potpunosti napravljen u Srbiji.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook,
Instagram,
YouTube. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Oduševila sam se ovim člankom , a pogotovo prelepim saksijama. Samo napred