Poslednjih godina širom sveta porasla je stopa nezaposlenosti. Tome je značajno doprinela pandemija koronavirusa kada su brojne firme morale da stave katanac na vrata i ugase poslovanje. Zbog smanjenja potražnje za radnicima, većina ljudi koji su bez posla prihvatilo se prve prilike koja im se stvorila.
Ako ste se i vi našli u ovakoj situaciji, još uvek možete da pokušate da izbegnete situaciju da radite sa lošim menadžerom koji će vam život dodatno zakomplikovati. Pre nego što odete sledeći razgovor za posao, obratite pažnju na ponašanje potencijalnog nadređenog.
Istina je da bi dobri utisci u odnosima zaposlenog i šefa trebalo da idu u oba smera tokom procesa intervjua. Ako osetite da vaš potencijalni šef ne ostavlja pozitivan utisak i ne trudi se da vas bolje upozna, razmislite o početku radnog odnosa sa ovim, verovatno, groznim šefom.
Ne poštuje vaše radno iskustvo
Svi imaju malo koristi od sumnje (posebno od 2020.), ali ako je očigledno da osoba sa kojom ste upravo razgovarali u vezi posla nije ni pogledala vašu biografiju, nastavite sa oprezom, kaže Loren MekGudvin, osnivač i izvršni direktor kompanije koja se bavi razvojom karijere. Raditi za nekoga ko ne poštuje vas i vaše vreme od početka nije dobar spoj.
Deli sa vama svaki segment privatnog života
Ako ste do kraja intervjua čuli sve o tome zašto je njihova najnovija veza prekinuta, MekGudvin kaže da oni verovatno nemaju granice. Rad za nekoga takvog može dodatno opteretiti posao kada razmislite o tome e „Da li su oni vaši nadređeni ili prijatelji?“.
Nemate jasna zaduženja na poslu, radite sve
Zaslužujete da znate šta će vaš posao zapravo podrazumevati pre nego što ga prihvatite. Kada šef ne može da saopšti ciljeve pozicije, to ne sluti dobro za svakodnevne poslove.
- Ako se njegovi odgovori svode na to da ne postoje jasno definisane stvari kojima biste se bavili, on će takođe očekivati da vi bukvalno radite sve za njih - kaže MekGudvin.
Postaju čudni kada pitate za povećanje plate
Svako želi da njegova karijera ide u nekom pravcu, želi da napreduje. Dakle, loš je znak ako se vaš sagovornik čini iznerviranim kada pitate šta bi moglo biti izvan ove uloge i kakav je stav firme o povećanju plate kaže dr Šenon Tejlor, vanredni profesor na odeljenju za menadžment na Univerzitetu Centralne Floride. Možda vas vide kao „robota koji će raditi sve što mu se kaže bez ikakvog uplitanja želja i emocija u posao
BONUS VIDEO:
Komentari (0)