Maraja Keri (55) poznata kao "kraljica Božića", još jednom je privukla pažnju nedavnim nastupom u Los Anđelesu. Pevačica je tokom nastupa čak pomogla osoblju u brisanju bine, što je izazvalo dodatnu simpatiju kod publike, ali ne i kod ostalih fanova koji su objavu gledali na društvenim mtrežama. Takođe, njen izgled izazvao je lavinu negativnih komentara.
Nastupila je u šljokičastoj crvenoj mini haljini koja je imala duge rukave, spuštena ramena i izrazito dubok dekolte, koji je istakao njene bujne grudi. Haljina je najavila nastupajuću božićnu euforiju, a po crvenim šljkicama bio je i srebrni štras i to u obliku pahulja. Međutim, očigledna je bila njena transformacija. Niko nije mogao, a da ne primeti njen vidno uži struk, izražene kukovi i istaknutu i dodatno zaobljenu zadnjicu, te su mnogi primetili da sada podseća na Kim Kardašijan. Previsoke crvene sandale uz ogromne platforme su joj dodatno otežale hod što je svima prvo "upalo u oči".
Snimak nastupa ubrzo je preplavio društvene mreže, a komentari su se nizali.
- Hoda kao da ima zatvor i umorna je. Ženo baci te štikletine!
- Tako je dosadno kada nateraju publiku da peva... niko ne želi da plati tolike pare da sluša nasumičnu gomilu ljudi koja pokušava da peva!
- Izgleda i zvuči kao da ne želi da bude tu.
- Deluje kao da joj je prošlo vreme za spavanje!
- Nastup bez energije. Izvinjavam se, radije bih slušao njene snimke.
- Ženo, već jednom se penzioniši.
- Šta li više pevaš, kad ti do pevanja nije!
- Hoda kao starija osoba, sa povijenim ramenima napred, bez volje za životom!
- Ko god da je bio njen stilista za ovaj izgled, nije shvatio zadatak. Te cipele, te čarape i ta haljina, sve to mora da se izbaci!
- Da li opet pije?
Podsećamo, Maraja bi zaista odavno mogla u penziju zahvaljući ovoj svojoj božićnoj himni "All I Want for Christmas is You". Ova pesma, postala je simbol praznične sezone širom sveta. Od objavljivanja daleke 1994. godine, numera je neprestano na vrhu lista slušanosti tokom zime, a 2019. konačno je stigla na prvo mesto Bilbordove liste, oborivši brojne rekorde. Samo 2017. godine Maraji je donela 60 miliona dolara, prema podacima kompanije RIAA.
- Ja sam bila ta koja je uložila sve u ovu pesmu, iako izdavačka kuća nije previše ulagala. Znala sam da ljudi širom sveta vole ovu numeru, pa sam je promovisala na sve načine - izjavila je pevačica svojeveremno.
Zahvaljujući ovom globalnom hitu, koji je prodat u preko 50 miliona primeraka, pevačica svake godine zarađuje ogromne svote novca. Svake godine već u novembru ova pesma dolazi na top liste širom sveta.
Komentari (0)