Pošiljka koja završi na drugoj adresi je mnogima najveća noćna mora. Situacija je tim gora ukoliko je pošiljka namenjena za firmu, a ne za privatne potrebe. Radnik jedne firme dobio je zaduženje da naruči nekoliko rolni tapeta koji su prikazivali određene pejzaže. Međutim, paket nikako nije stizao na željenu adresu.
- Direktor je mene zadužio da ugovorim te pejzaže koje sam naručio za firmu. Kada sam pozvao firmu od koje sam to otkupio, saopštili su mi da je paket poslat i preuzet, ali niko u mojoj firmi nije preuzeo paket, pa mi je bilo čudno. Dani su prolazili, a direktor me je pitao šta je sa pejzažima koje su naručeni za firmu i nisam znao šta da mu odgovorim. Onda sam nekoliko dana kasnije dobio poruku od komšija koji očigledno stanuju blizu firme u kojoj radim i zapanjio sam se - počinje svoje izlaganje ovaj radnik, a o tome je pisao i San.
Izgleda da dostavljač naručenog paketa nije najbolje obratio pažnju na brojeve, tako da je paket pogrešno dostavio na drugi broj u toj ulici. Vlasnik na čiju adresu je pošiljka stigla pak nije odbio paket koji nije poručio, već ga je oberučke prihvatio.
- Dobio sam poruku koja je glasila: “Ćao, ja sam Sem, vaš komšija, živim odmah ispod vaše firme. Vaš paket rolni pejzaža je završio kod mene. Većinu sam iskoristio, ali nekoliko mi je ostalo pošto mi više nije trebalo. Ukoliko ih i dalje želite, mogao bih da vam prodam te rolne preostalih pejzaža. Ukoliko ne želite da ih platite novcem, možemo se dogovoriti oko neke kompenzacije”, pisalo u poruci. Zapanjen sam da je neko od komšija, ne samo preuzeo moj paket, već želi da mi ga ponovo proda - požalio se ovaj čovek, koji će, očigledno morati da ponovo naruči materijal rolni pejzaža za potrebe firme.
Komentari na ovu netipičnu situaciju su odmah usledili.
- Neverovatno, kakvog sveta ima!
- Kakvo divno priznanje, gotovo da sa ovim možete direktno u policiju.
- Eto zašto nikada ne treba zaokružiti opciju: “Ostavite kod komšije!”
Komentari (0)