Lifestyle

SREĆNA REPUBLIKA NA NEDELJI DIZAJNA U MILANU: Radoznalost kao pokretač kreativnosti i inovacija koji budi sva čula! (FOTO)

Instalacija prenosi fizički svet u neočekivanu digitalnu dimenziju gde se prepliću umetnost i tehnologija kako bi podstakle interakcije.

11.04.2025 08:30

SREĆNA REPUBLIKA NA NEDELJI DIZAJNA U MILANU: Radoznalost kao pokretač kreativnosti i inovacija koji budi sva čula! (FOTO)
Filip Moris

Nedelja dizajna, koja se održava od 7. do 13. aprila 2025. u Milanu, jedan je od najvećih svetskih događaja koji okuplja najveća globalna imena iz ove oblasti, ali i najpoznatije svetske brendove. U ovom italijanskom gradu u ponedeljak 7. aprila je održano predstavljanje instalacije koje su zajedničkim snagama uradili brend IQOS i čuveni brend Seleti (Seletti).

"Curious X: Sensorium Piazza“ je naziv instalacije, smeli moderni prikaz tradicionalnog italijanskog trga, prostora za sva čula u kom se ljudi sreću, razgovaraju i povezuju. Instalacija prenosi fizički svet u neočekivanu digitalnu dimenziju gde se prepliću umetnost i tehnologija kako bi podstakle interakcije.

Filip Moris

Radoznalost utire put revolucionarnoj kreativnosti koja nas inspiriše da se povezujemo

Sami posetioci nisu samo nemi posmatrači, već mogu da učestvuju u kreiranju same instalacije. Dovoljno je da se fotografišu, a sistem potom generiše određene delove lica u instalaciju, što je iskorak ne samo u svetu umetnosti već i ove vrste instalacija.

- Naša saradnja sa Seletijem zasniva se na zajedničkom uverenju da radoznalost utire put revolucionarnoj kreativnosti koja nas inspiriše da se povezujemo, istražujemo nove mogućnosti izvan granica i izazovemo status kvo. Biti neprestano radoznao je ono što u krajnjoj liniji omogućava težnju IQOS-a u pogledu stalnog razvoja bezdimnih alternativa u odnosu na pušenje - rekao je na konferenciji za medije Stefano Volpeti (Stefano Volpetti), predsednik proizvoda bez duvanskog dima i direktor za korisnike u kompaniji PMI.

I zaista, više od 80 novinara iz celog sveta mogli su da uživaju u neobičnom digitalnom svetu i prelivanju svetlosti, boja i oblika koji pružaju potpuno drugačiji i jedinstveni vizuleni doživljaj. Osećaj je toliko upečatljiv da kada se nađete u prostorijima gde je postavljena instalacija ne znate gde pre da pogledate. Animacija vode, recimo, je toliko stvarna da imate osećaj kao da će zaista da poteče pored ili ispred vas, iako je sve zapravo samo iluzija koja deluje toliko stvarno kao da ste se preselili u neki drugačiji svet.

Radoznalost, kao pokretač kreativnosti i inovacija, u središtu je iskustva više od 32 miliona punoletnih korisnika IQOS-a širom sveta. Radoznalost je u samom centru težnje ovog brenda koji neprestano uvodi inovacije u cilju konstantnog unapređenja, a saradnja sa Seletijem biće nastavljena tokom cele godine. Trg, odnosno pjaca, koju su ova dva brenda predstavila u Milanu je poziv da se bude radoznao, a spoj klasične i savremene estetike Seletija koji se savršeno ukolopio u želje IQOS-a da se razvija izvan okvira običnog.

Filip Moris

Instalacija sa više platformi više platformi, uključujući dinamične tehnologije i digitalno platno koje se stalno menja

 

Preko ove instalacije sa više platformi, uključujući dinamične tehnologije i digitalno platno koje se stalno menja na osnovu stvarnih interakcija, pa se pjaca se tokom celog dana pretvara u direktnu vezu ljudi i to obradom sećanja, glasova i figura onih koji posete izložbu.

-(R)evolucija je naša osnovna filozofija i zahvaljujući njoj razmišljamo na nov način. Ta filozofija nam omogućava da uključimo i druge sektore proizvoda. Kreativnost je u suštini inovacija. Uvek morate da uradite nešto što niko drugi pre vas nije - kazao je Stefano Seleti (Stefano Seletti), kreativni direktor i CEO Seletija.

Filip Moris

Posetioci nisu samo nemi posmatrači, već i kreatori sadržaja

Osim neverovatnog doživljaja sve pohvale zaslužuju i organizatori ovog događaja koji su se potrudili da novinari iskuse nešto potpuno novo i drugačije. Ekipa iz Srbije, kao i drugi novinari iz celog sveta koji su doputovali u Milano, imali su sjajne uslove za rad. Sve, od dolaska u Italiju, do samog događaja, ali i svakog trenutka boravka u Milanu, bilo je organizovano do perfekcije uz puno podršku onih koji su vodili računa da novinari mogu nesmetano da obavljaju svoj posao, ali i uživaju u lepotama ovog italijanskog grada.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)