Dijeta

MRŠAVLJENJE BEZ DIJETE JE MOGUĆE: Ne, nije magična pilula, još je BOLJE!

Gojaznost je sve veći problem u svim društvima, a evo nekoliko ideja da se izborite sa ovim bez dijeta!

03.11.2021 02:33

MRŠAVLJENJE BEZ DIJETE JE MOGUĆE: Ne, nije magična pilula, još je BOLJE!
Pixabay.com

Zdrava hrana, treniranje, odmor, redovni lekarski pregledi, to su sve stavke koje su nam neophodne da bi naš organizam normalno funkcionisao, ali i da bismo izgledali perfektno. Ipak, uz današnji ritam života i praktičnu nemogućnost da se odvoji privarno od poslovnog vremena često rezultira negativnim posledicama po naše zdravlje i našu kilažu.

Svi bismo voleli da postoji magična pilula koja bi ove probleme rešila, ali su se naučnici potrudili da nam barem malo olakšaju i našli su način da smršamo bez nezdravih dijeta i suplemenata u ishrani, a mi vam prenosimo kako.

 

via GIPHY

 

SAVETI ZA ISHRANU

Pre svega trebalo bi da se podsetimo da je zdrava ishrana vrlo važna, te unos dovoljne količine voća, povrća i proteina čini naše telo zdravim, međutim, pojedine supstance koje nedovoljno često unosimo u organizam mogle bi da nam pomognu da smršamo. Ljuto, koje mnogi ljudi ne vole, jedno je od najboljih rešenja, ono ubrzava organizam i smanjuje potrebu za hranom, samim tim masne naslage se tope same od sebe. Svakodnevna konzumacija cimeta ima sličan efekat, naime on brže zasiti organizam i osećaj sitosti traje duži vremenski period. Mada nismo uspeli da nađemo logično objašnjenje, profesor na Univerzitetu u Tenesiju, Zemel, objasnio je da ljudi koji tri puta dnevno konzumiraju mlečne proizvode brže gube kilogrami nego oni koji to ne rade. Takav efekat ima i konzumacija mahunarki i zrnevlja, te oni koji redovno koriste ove proizvode gube 0.3 kilograma za šest nedelja. I naravno da biste smanjili svoje obroke korisno je da pre obroka popijete čašu vode ili pojedete tanjir niskokalorične supe, jer ćete se tako brže osetiti sitim.

 

 

SAVETI ZA OKRUŽENJE

Iako vam ovo sigurno deluje potpuno besmisleno, uveravamo vas da je okruženje u kojem jedete vrlo bitno, počevši od osvetljenja, pa sve do boje tanjira. Birajte tanjire koji su u kontrastnim bojama sa jelom koje ste spremili za taj obrok jer ćete tako jesti manje, taakođe svetlo plavi tanjiri izazivaju sličan efekat jer ne postoji ni jedna prirodno svetlo plava hrana. Temperatura u sobi u kojoj provodite najviše vremena vrlo je bitna. Bela i smeđa mast su delovi našeg tela, a bela se lepi za kukove dok smeđa je smeđa topi. Da bi smeđa mast radila svoj posao kako treba, neophodno je da u sobi bude temperatura niža od 18 stepeni. 

 

 

Ako želite da jedete u restoranu, imajte na umu da oni stvaraju atmosferu koja ima uticaj na vaš apetit. Osoblje uključuje muziku i pravi malu ugostiteljski trik. Mekana (prigušena) svetla izazivaju opuštanje i čine da osoba želi da više jede. Što se tiče muzike, to vas čini bržim. Pokušajte da organizujete svoju trpezariju na drugačiji način: učinite svetla jačim i isključite muziku. Bićete zaista iznenađeni rezultatom.

ŠTA DA URADITE VI?

S kim si, takav si. Ova poslovica nije bezveze deo naše tradicije. Ako želite da napredujete u bilo čemu neophodno je da budete u okruženju ljudi koji su bolji od vas, isto važi i za ishranu. Ako sebe okružite ljudima koji hranu nedoživljavaju kao potrebu, već kao nešto što treba konzumirati što više, postoji velika šansa da i vi tako počnete da razmišljate. Da bite izgubili težinu, takođe morate spavati 7-8 sati. Oni koji spavaju manje mogu izazvati horomonski pporemećaj, o čemu smo već pisali.

 

 

Vežbajte i posebno se posvetite kardio vežbama. One brzo tope masne naslage i pomažu vam da se osećate bolje. Fen za kosu, takođe, može biti od velike pomoći jer toplota iz fena utiče na to da se znojite i pomaže vam da uklonite suvišnu tečnost iz tela.

Znate li vi još neku caku za gubljenje kilograma bez dijete? Pišite nam u komentare.

Komentari. (0)