PUT OKO SVETA

ŠTA MLADI TURISTI ŽELE? Tri stvari su prioritet, a ove destinacije su najpopularnije!

Život u vreme pandemije uticao je na sve, pa se zbog korone mnogo toga promenilo u svakodnevici.

02.01.2022 17:53

ŠTA MLADI TURISTI ŽELE? Tri stvari su prioritet, a ove destinacije su najpopularnije!
pexels.com

Poslednje dve godine živimo u korona eri, što je naša nova normalnost. Pandemija je umnogome uticala na naše živote, a jedna od grana privrede koja je najviše pogođena novonastalom situacijom je turizam i ugostiteljstvo.

pexels.com

Par u ljuljašci

Više ne možemo da putujemo kad hoćemo i gde hoćemo. Potrebno nam je brojna papirologija, a velikom broju ljudi nedostaje onaj čuveni "jedan papir". U današ vreme, to je kovid propusnica, odnosno dokaz da ste vakcinisani, da ste preležali koronu ili negativan PCR ili ređe, brzi antigenski test.

pexels.com

Turista na železničkoj stanici

Bilo kako bilo, jedna generacija se najteže miri sa novom normalnošću, a to su mladi između 18 i 35 godina, piše portal tportal.hr. Pokazalo se da je ova generacija spremna da po svaku cenu zadrži svoje navike.

Jedna turistička agencija je u svom istraživanju došla do zaključka da se mladi putnici najviše odlučuju za jednu od tri opcije - plaže, istraživanje manje poznatih destinacija ili njihovu kombinaciju. Izležavanje uz more i pustolovina najvažniji su motivi, a onda se odredišta biraju shodno tome.

pexels.com

Par sa koferom

Najpopularnija mesta 2021. godine bila su Tajland, Irska, Egipat, Maldivi, Južna Afrika... U zavisnosti od kovid protokola, može se očekivati da slično bude i ove turističke sezone.

pexels.com

Devojka fotografiše

U populaciji koju je ova agencija sprovela raste i trend solo putovanja, jer je polovina aranžmana bila za jednu osobu. Mladi, po svemu sudeći, žele sami da istražuju svet ili da se opuste, bez uticaja drugih. 

Savremeni život naterao je aurističke agencije i agente da prate dešavanja na društvenim mrežama, pre svega Instagramu i TikToku, koje najviše koriste mlađe generacije i tako saznaju šta mladi žele.

 

Komentari (0)