Telo

ANGAŽOVALI SU PLUS SAJZ MODEL ZA REKLAMU KUPAĆIH KOSTIMA: Ono što su uradili podiglo je ljude na noge, negativni komentari ne prestaju da se nižu (FOTO)

Sve više je pritužbi da mnoge robne marke fotošopiraju i manekenke i garderobu.

01.08.2023 14:00

ANGAŽOVALI SU PLUS SAJZ MODEL ZA REKLAMU KUPAĆIH KOSTIMA: Ono što su uradili podiglo je ljude na noge, negativni komentari ne prestaju da se nižu (FOTO)
Instagram-sevxxen_

Brendovi često angažuju najlepše i najzgodnije manekenke kako bi reklamirale njihove modele. I to je potpuno u redu, jer modeli na ovaj način zarađuju novac. U želji da svoje kupaće kostime predstave na najbolji mogući način jedan poznati brend angažovao je egzotičnu lepoticu koja je plus sajz model.

I sve bi to bilo u redu da pratioci na društvenim mrežama koji inače prate ovu influenserku nisu primetili da su u kampanji preterali sa fotošopiranjem, piše Dejli star.

Usledile su oštre kritike na račun poznate modne kuće za kupaće kostime koji su toliko "ispeglali" manekenku da izgleda nerealno. 

Oštrom oku pratilaca na mrežama nije promako ne samo da je manekenka previše doterana, već da su isto uradili i sa samim kupaćim kostimom koji ona reklamira. 

Ova kompanija ranije je bila poznata upravo po tome što insitira da modeli budu što prirodniji, pa nije jasno šta se dogodilo. 

Ova kampanja podigla je ljude na noge, a usledili su brojni negativni komentari na račun njihove kampanje. 

- Ma kako je to građena ova žena?

- Pratim ovu manekenku na društvenim mrežama, tačno je da ima jače kukove i zadnjicu, ali nije da joj je baš ovoliko uzan struk.

- Brate, koliko su joj suzili struk! To nije normalno niko ne izgleda tako! Angažovali su plus sajz model da im reklamira kupaće kostime, a onda su sve ispeglali. U čemu je poenta?

- Ovo je totalno fejk!

- Ispade da ovakve kupaće kostime možemo da nosimo tek kada plastičnim intervencijama proširimo kukove, povećamo zadnjicu, grudi, uradimo liposukciju i obavezno povadimo rebra!

- Devojka na fotografiji izgleda odlično, ali iz aviona se vidi da je fotografija obrađena i da joj je drastično stanjen struk i dodati filteri.

- Toliko obradite fotografiju da se ne zna više ni ko je reklamira ni šta to kupujemo, često na fotografiji bude jedno, a stigne nešto potpuno drugo - glasili su komentari mnogih nezadovoljnih kupaca.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)