U jedinstvenom susretu brendova IQOS i MATES, predstavljena je kolekcija koja se ne dodvorava prošlosti, već je hrabro uzima za sagovornika i prevodi je u jezik nove generacije. Inspiraciju su pronašli u narodnoj muzici, ali ne onoj zatvorenoj u okvirima forme, već u njenom zvuku koji odzvanja u ritmovima sadašnjosti. Legendarne pesme “Čaje šukarije”, “Ajde Jano” i “Da zna zora”, dobile su novo ruho kroz Curious X muzički izazov i moderne aranžmane koje potpisuju tri kreativna muzička para. Upravo ti osveženi zvuci postali su nevidljiva nit koja povezuje svaki komad ove kolekcije.
Vizuelno, kolekcija spaja grafički DNK MATES-a, prepoznatljiv po retro senzibilitetu i simbolici koja budi kolektivna sećanja, sa motivima narodne nošnje i stihovima koji se prenose kroz generacije. No, umesto pukog kopiranja, reč je o sofisticiranojreinterpretaciji: savremene siluete, aktuelni krojevi i materijali koji govore jezik modne scene.
Događaj na kojem je kolekcija predstavljena u okviru Nedelje mode u BeogradNedelja mode u Beogradu u, pažljivo je režiran bez oslonca na predvidljive modne klišee. IQOS Curious X kutak zamišljen je kao urbano mesto susreta, prostor u kojem se muzika, moda i ukus stapaju u jedno. Diskretno osvetljenje, pažljivo osmišljeni kokteli i muzička selekcija koja nepodilazi, već izaziva. Sve je funkcionisalo kao deo pažljivo izbrušenog koncepta.
Kokteli, kao i svaki drugi segmentvečeri, nosili su isti narativ: tradicionalno u modernoj formi. Rakija, jedan od simbola tradicije, pretočena je u osvežavajuće koktele sa jasnim identitetom.
Jedan od najšarmantnijih detalja večeri bile su polaroid fotografije koje su gosti nosili kući, maleni fizički trag prisustva, uspomena koja se ne “skroluje”, već čuva. U vremenu kada je sve digitalno, ovaj analogni gest bio je tihi omaž vrednosti trenutka.
Publika koju je kolekcija okupilabila je raznolika, baš kao i reference koje su u njoj utisnute. Umetnici, dizajneri, modni urednici, ali i punoletni korisnici IQOS uređaja, svi su sekretali istim prostorom, deleći znatiželju i osećaj pripadnosti nečemu što prevazilazi sam modni događaj.
Komentari (0)