Petak uveče, 42. Filmski festival u Torinu, Italija, bio je u znaku glamura i elegancije, zahvaljujući zvezdama koje su svojim izdanjima ukrale show. Dve glumice, Šeron Stoun i Sara Džesika Parker, pobrinule su se da svi pogledi budu uprti u njih dok su koračale crvenim tepihom u zapanjujućim ansamblima.
Šeron Stoun oduzela je dah prisutnima svojim izgledom. 66-godišnja glumica nosila je glamuroznu haljinu sa šljokicama, bez bretela, koja je imala gornji deo u stilu korseta, sa složenim uzorkom ukrašenim draguljima. Međutim, najviše pažnje privukao je njen dramatični crveni ogrtač sa naborima, koji je majstorski omotala oko sebe.
U jednom trenutku, modni dizajner Paris Libi bio je viđen kako drži kraj njenog dugog voza dok je pozirala za fotografije. Šeron je odabrala zalizani stil kratke plave kose, a njen makeup je bio u skladu sa smelom crvenom temom, uključujući tamnu nijansu karmina.
BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia
S druge strane, Sara Džesika Parker, zvezda kutlne serije Seks i grad (Sex and the City), donela je sofisticiranost na crveni tepih. 59-godišnja glumica nosila je crnu midi suknju od zdrobljenog somota, sa visokim prorezom na nogama, koju je uparila sa belom košuljom i crnim blejzerom.
Ovaj elegantan stajling upotpunila je sa parom glamuroznih sandala sa remenčićima, ukrašenih velikim srebrnim mašnama sa dijamantskim detaljima, dok je svoju torbu uskladila sa izgledom kvačilom.
BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia
Pratio ju je i njen suprug, glumac Metju Broderik, koji je zablistao u tamnoplavom i crnom smokingu. Par je bio u centru pažnje, a tokom ceremonije otvaranja, Sara je šapnula nešto svom mužu u uvo - i danas se svi pitaju šta li mu je to rekla...
Tokom svečane ceremonije, oboma su uručene prestižne nagrade Stella della Mole, koje se dodeljuju za životno delo. Metju Broderik, kao i Šeron Stoun, koja je ostavila neizbrisiv trag sa više od 150 filmskih i TV ostvarenja, uključujući kultne naslove poput Osnovni instinkt i Totalno podsećanje, zasluženo su prepoznati za svoj izuzetan doprinos kinematografiji.
Komentari (0)