Zanimljivosti

VODIČ ZA OGLAŠAVANJE NA BOOKING-u! Šta vam je sve potrebno, kolika je provizija, kako da odredite cenu...

Iznajmljivanje stana, kuće ili vikendice je sve unosniji posao, kako u svetu, tako i u Srbiji. Srećna se potrudila da vam pomogne oko toga šta vam je sve potrebno ukoliko želite da vašu nekretninu oglasite na najpoznatijem sajtu iz ove oblasti – Booking.com

05.11.2021 21:02

VODIČ ZA OGLAŠAVANJE NA BOOKING-u! Šta vam je sve potrebno, kolika je provizija, kako da odredite cenu...
Pixabay.com

Imate vikendicu na Zlatiboru ili apartman na Kopaoniku koji ne želite da prodate, ali biste voleli da vam donosi novac. Iznajmljivanje je idelna opcija, a najbolji način da vas ljudi brzo i lako pronađu je najpoznatiji sajt koji se bavi iznajmljivanjem smeštaja - Booking.com.

Sve što vas zanima, a tiče se iznajmljivanja smeštaja, nalazi se na ovom sajtu. Bilo da se radi o stanu apartmanu, vikendici ili kući – tu je.

Ako želite da oglasite vašu nekretninu, prva stvar koja će vas zanimati je verovatno provizija koju Booking uzima. Prema podacima koji su objavljeni upravo na ovom sajtu, provizija iznosi između 10 i 25 odsto od cene. Taj novac, ako je verovati objašnjenu se koristi za promociju vašeg oglasa, podršku koju imate 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji, kao i savetima koje ćete dobijati kako biste bili što uspešniji.

Pixabay.com

Što je apartman luksuzniji i bolje opremljen - cena je veća

 

Druga stavka koja sve zanima je cena po kojoj biste izdavali vašu nekretninu. To, naravno, zavisi od mnogo faktora. Prvi je lokacija, da li je objekat bliže centru ili je na periferiji, da li imate parking mesto, kako je opremljen stan/kuća (npr. Ima li opremljenu kuhinju, da li ima internet, terasu, da li pogled „puca“ na prirodu, da li u blizini ima prodavnica, apoteka, kafić...). Sve su ovo stvari koje u velikoj meri utiču na cenu koju ćete staviti i što je više ovih „boksova“ štklirano, cena raste.

Jedna vrlo bitna stvar su fotografije. Nekretninu koju iznajmljujete morate učiniti „fotogeničnom“. Nemojte žaliti novac, pozovite profesionalnog fotografa koji će napraviti sjajne fotke, uhvatiti pravi ugao i dati vašoj spavaćoj sobi ili dnevnom boravku izgled kao da je reč o hotelu sa pet zvezdica.

Još jedna bitna stvar su pravila kuće. Primera radi, da li je pušenje dozvoljeno ili ne. Ili, da li je stan pet frenldi. To su stavke koje moraju da budu jasno istaknute da posle ne biste imali problema sa gostima koji dođu i povedu psa, a vi im onda kažete da ne primate životinje. Dobićete lošu ocenu i neće vas oprati ni Dunav ni Sava.  

 

 

Takođe, ono što može da privuče goste je i ime objekta. Potrebno je da bude atraktivno, ali opet i da se ne pretera. Jer, priznaćete, malo je nonsens, primera radi, nazvati vikendicu na Zlatiboru „Bellagio“. Ono što se takođe preporučuje je da u imenu ne koristite znakove poput * ili #, već isključivo slova i eventualno brojeva, ali i to ako baš mora. Npr, ako imate dve vile, pa onda stavite „Vila Bella 1“ i „Villa Bella 2“.

Naravno, ono što se podrazumeva je da ste vi vlasnik nekretnine.

Vrlo je važno da gosti zadovoljni odu, jer ne samo da će poželeti ponovo da se vrate kod vas, već će dati preporuku i prijateljima, a svi znaju da je najbolja reklama ona koja ide „Od usta do usta“.

Komentari (0)